zondag 23 juni 2013

Bedankt juf!!

Het einde van het schooljaar is weer daar, en dan komt de moment om eventjes stil te staan bij wat die juffen allemaal gedaan hebben voor onze lieve jongens.
En om eventjes een attentie te verzinnen, om duidelijk te maken hoe zeer we ze waarderen.

Op pinterest kwam ik dit tegen:



Die kon ik niet laten liggen!! Zooooo mooi en zoooooo symbolisch! Ik wou er eerst vergeet-me-nietjes insteken, maar die vond ik niet. Dan maar een speciale, rode zonnebloem. 


Maar een tijdje voordat ik deze vond had ik hier al lego-blokjes besteld met de naam van de juf erop, om er 'iets' mee te doen. Maar wat?... Een pennenzak. Dat kan elke juf wel gebruiken denk ik hé! Snel op zoek naar een patroontje en dan vonden we hier.
De eerste pennenzak was behoorlijk wat gesukkel en geprul, maar het is gelukt! Het begon eruit te zien als een pennenzak :-) De 2 volgende gingen al heel wat vlotter. Voila! Kadootjes voor de juffen zijn klaar!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten